Ook wij vinden het heel vervelend als er iemand belt; Mijn rolluiklint is afgebroken. De kosten van dat lint en eventueel een nieuwe bandopwinder zijn niet zo spannend. Maar nu ontvouwt het verhaal zich : Eerst neemt de telefoniste op, de planner plant in, met een beetje geluk, de monteur begint te rijden naar de klant (met een werkbus gevuld met benzine), heb je pech, is het op de bovenverdieping heb je al twee monteurs nodig om dat simpele lint te vervangen.Kan je zelf helpen dan scheelt je dat weer een monteur, maar dat kan helaas ook niet iedereen! Dan met een beetje geluk kan het met een ladder, zo niet voor iedereen vette pech, in Nederland moet je een steiger bouwen voor de veiligheid. Je bent zo een uur (of 2) verder. We proberen wel zo coulant mogelijk te rekenen maar dit is dus (nog vrij simpel door de bocht) de reden dat het vervangen van een eenvoudig lintje echt tussen de €70,00 en de €150,00 kost :-( Voor de klant niet leuk, maar zeer zeker ook voor ons niet leuk !!
2 Opmerkingen
Willy Vandevelde
3/23/2022 06:10:11 pm
Heb ik ook betaald. Lijkt normaal te zijn...
Antwoorden
Laat een antwoord achter. |
Archieven
November 2022
Categorieën |